lunes, 17 de noviembre de 2014

AVÍS IMPORTANT: Pròrroga de la moratòria de llançament fins al 15 de maig de 2015

Prórroga de la moratoria de lanzamiento hasta el 15 de mayo de 2015

Si como a persona afectada estás en el caso de que se te ha   aplicado el RD 27/2012 y que por consiguiente hayan paralizado su desahucio al 17 de noviembre de este año (2 años desde la entrada en vigor de este decreto), te recordamos que con posterioridad la ley 1/2013 volvía a dar un plazo de dos años, si se cumplían las circunstancias similares a las que fijaba el anterior decreto. En este caso el plazo de dos años finaliza el 15 de mayo de 2015.

Por lo tanto, os animamos a que vayáis a hablar  con vuestro abogado/a de oficio y que solicite la prórroga de la suspensión del lanzamiento a la fecha tope que fija la ley, mayo de 2015, volviendo a acreditar documentalmente el cumplimiento de los requisitos que fija esta norma y que son muy similares a los que ya presentasteis en su dÍa.

Esta prórroga la están concediendo los jueces sin problemas porque ha entendido que la publicación posterior de la Ley debe beneficiar a las personas afectadas.

Si te llega un escrito del juzgado donde pone el día y la hora que te van a echar de tu casa, ven a la PAH Safor (lunes, de 19  21h, C/ Pintor Sorolla, 39, Gandia) o llama al tf: 689986794. Juntas lo podemos parar.

----------------------------------

Pròrroga de la moratòria de llançament fins al 15 de maig de 2015

Si com a persona afectada estàs en el cas que se t'ha aplicat el RD 27/2012 i que per tant hagen paralitzat el seu desnonament al 17 de novembre d'enguany (2 anys des de l'entrada en vigor d'aquest decret), et recordem que amb posterioritat la llei 1/2013 tornava a donar un termini de dos anys, si es complien les circumstàncies similars a les quals fixava l'anterior decret. En aquest cas el termini de dos anys finalitza el 15 de maig de 2015.

Per tant, us animem al fet que aneu a parlar amb el vostre advocat/da d'ofici i que sol•licite la pròrroga de la suspensió del llançament a la data límit que fixa la llei, maig de 2015, tornant a acreditar documentalment el compliment dels requisits que fixa aquesta norma i que són molt similars als quals ja vau presentar en el seu moment.

Aquesta pròrroga l'estan concedint els jutges sense problemes perquè ha entès que la publicació posterior de la Llei ha de beneficiar a les persones afectades.

Si t'arriba un escrit del jutjat on posa el dia i l'hora que et van a tirar de la teua casa, veuen a la PAH Safor (dilluns, de 19 a 21h, C/ Pintor Sorolla, 39, Gandia) o telefona al 689986794.
Juntes ho podem parar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario