miércoles, 25 de mayo de 2011

Conexió i oferiment de Radio Gandia Expres - Conexión y ofrecimiento de Radio Gandía Expres

Soc Juanjo Giner, i vaig a redactar com ha anat la conexió de ahir dimarts 24/05/11 a les 11:34 amb conversació telefònica amb Radio Gandia Expres. Comentar que ha estat posible gràcies a una amiga que forma part de l'acampada de la Marina Alta.

El presentador, molt cordial, ens ha presentat com a una realitat, com un "moviment que cau be a la gent", com a algo necessari i esperat i ens ha donat el total recolçament. Hem estat parlant de la indignació de la població pel rescat de l'Estat a les entitas financeres i no a les persones, del sistema bipartidista, hem comentat que ja era hora que la gent prenguera el carrer, que tota Europa, tot el món està seguint el model espanyol.
Ha comentat que li havia cridat l'atenció la pancarta de "no nos mires, únete", que ho veu com una consigna, i he opinat que volem que la gent passe de l'espectació a la col.laboració, que és un moviment del poble i per al poble.
Fent memòria, m'ha preguntat quins punts reclamem i he comentat els d'abans com exemple ( sistema financer i polític ), però he recalcat que tots els punts s'aproven en assemblea per consens, i m'ha donat peu a convidar a tots a les assemblees diàries de les 8 de la vesprada.
També m'ha comentat que molta gent diu que fem molt de soroll però que no donem solucions, li he explicat que hem creat comisions de treball, legal, de la terra, habitatge...... que estem menejant-nos, que estem treballant dur, i que a qualsevol hora qui vullga pot passar-se per la plaça dels indignats ( antiga plaça major ) de Gandia, que li informarem de tot el que estem fent i que estem oberts a qualsevol idea, consell, proposició, que tots tenen veu.
M'ha preguntat si la gent està present a la plaça, que quanta gent hi hauria a les assemblees de la plaça el cap de setmana, he comentat que hauran passat, si tenim en conter les firmes, unes 800 persones, però que lo realment important es que la gent, els veïns, el fruiter, el panader, el bars de la plaça.... tothom està donant-nos recolçament, que ens porten menjar, mantes, toldos, ànims...... que és el que ens fa seguir avant i he conclòs la meua intervenció donant les gràcies a aquest recolçament de la gent.
El presentador ens ha donat el recolçament total de la cadena, que tenim la ràdio per a quan vullgam expressar-nos, que seguiran el moviment, que si tenim algun problema o alguna exigència que tenim la ràdio a la nostra disposició. ( m'ho ha comentat tant en antena com a després personalment ).
També m'ha comentat que ixirà un reportage al semanal gratuït, que segons m'ha informat un company, reb el mateix nom Gandia Expres.

Essencialment ha estat així l'entrevista, crec que entre tots hem de fer difussió i si estem units i organitzats no hem de tindre por a res.

Salut i llibertat
Juanjo Giner




Soy Juanjo Giner, y voy a redactar como ha ido la conexión de ayer martes 24/05/11 a las 11:34 con conversación telefónica con Radio Gandia Expres. Comentar que ha sido posible gracias a una amiga que forma parte de la acampada de la Marina Alta.

El presentador, muy cordial, nos ha presentado como una realidad, como un "movimiento que cae bien a la gente", como algo necesario y esperado y nos ha dado el total apoyo. Hemos estado hablando de la indignación de la población por el rescate del Estado a las entidades financieras y no a las personas, del sistema bipartidista, hemos comentado que ya era hora que la gente tomara la calle, que toda Europa, todo el mundo está siguiendo el modelo español.
Comentó que le había llamado la atención la pancarta de "no nos miras, únete", que lo ve como una consigna, y he opinado que queremos que la gente pase de la expectación a la colaboración, que es un movimiento del pueblo y para el pueblo.
Haciendo memoria, me ha preguntado qué puntos reclamamos y he comentado los de antes como ejemplo (sistema financiero y político), pero he recalcado que todos los puntos se aprueban en asamblea por consenso, y me ha dado pie a invitar a todos a las asambleas diarias de las 8 de la tarde.
También me ha comentado que mucha gente dice que hacemos mucho ruido pero que no damos soluciones, le he explicado que hemos creado comisiones de trabajo, legal, de la tierra, vivienda ...... que estamos moviéndonos, que estamos trabajando duro, y que a cualquier hora quien quiera puede pasarse por la plaza de los indignados (antigua plaza mayor) de Gandía, que le informaremos de todo lo que estamos haciendo y que estamos abiertos a cualquier idea, consejo, proposición, que todos tienen voz.
Me ha preguntado si la gente está presente en la plaza, que cuanta gente habría en las asambleas de la plaza el fin de semana, he comentado que habrán pasado, si tenemos en cuenta las firmas, unas 800 personas, pero que lo realmente importante es que la gente, los vecinos, el frutero, el panadero, los bares de la plaza .... todo el mundo está dándonos apoyo, que nos llevan comida, mantas, toldos, ánimos ...... que es lo que nos hace seguir adelante y he concluido mi intervención dando las gracias a este apoyo de la gente.
El presentador nos ha dado el apoyo total de la cadena, que tenemos la radio para cuando queramos expresarnos, que seguirán el movimiento, que si tenemos algún problema o alguna exigencia que tenemos la radio a nuestra disposición. (Me lo ha comentado tanto en antena como después personalmente).
También me ha comentado que saldrá un reportaje en el semanal gratuito, que según me ha informado un compañero, recibe el mismo nombre Gandía Expres.

Esencialmente ha sido así la entrevista, creo que entre todos debemos hacer difusión y si estamos unidos y organizados no debemos tener miedo a nada.

Salud y libertad
Juanjo Giner

1 comentario:

  1. Quina por? A les assemblees no la veig. La por paralitza... I estem en moviment. El camí és llarg, estem caminant molt bé, poc a poc, aprenent i generant il·lusió amb "DRY".
    Salut i alegria

    ResponderEliminar