martes, 31 de mayo de 2011

Agenda setmanal

Estrenem agenda setmanal amb una programació que anirem concretant i ampliant al llarg de la setmana. Així que no deixes de consultar-la!

Dimarts, 31 de maig: FOTOINDIGNATS

Estàs cansat de veure situacions que t'indignen i vols denunciar-les? Al mural fotogràfic FOTOINDIGNATS, ubicat a l'Acampada La Safor-Valldigna (Plaça dels Indignats, antiga Plaça de l'Ajuntament), pots penjar, des de hui mateix, la teua foto denunciant tot allò que t'indigna. Participa!

Dimecres, 1 de juny: JAM SESSION

De 18 a 20 hores, la Plaça serà l'escenari per a la primera reunió informal de músics, seguint una partitura mai escrita i ritmes mai assajats, amb l'únic fil conductor de la improvisació, l'instint i el plaer de crear per crear. Vine, escolta, toca, participa!

Dissabte, 4 de juny: CURS D'INTRODUCCIÓ A LA LLENGUA DE SIGNES (20 hores)

Perquè la integració és cosa de totes i tots, apuntat i aprén!

Dies: 4, 18 i 25 de juny i 2 i 9 de juliol.
Horari: de 9 a 13 hores.
Lloc: Plaça dels Indignats
Professor: Miguel Ángel Cuevas
Màxim 30 alumnes
Contacte: acampadagandia@gmail.com

Es prega assistència i responsabilitat. Si alguna persona considera que no podrà assistir assíduament a les classes, ha de tenir en compte que les places són limitades.

Diumenge, 5 de juny: LLENÇ GEGANT... Tu també pintes!

A partir de les 18 hores, vine amb els teus amics, els teus fills, sola, acompanyat... i pinta en tot açò, perquè tens molt a dir i ací pots expressar-ho. Per això, farem totes i tots junts, un llenç gegant que formarà part d'altre immens... Vols saber més? Doncs participa!

Assemblea diària, 20 hores, Plaça dels Indignats

Pròximament...
  • Cap a la mitja nit, davant la Casa de la Marquesa... "Cadires per la indignació", a càrrec de Ximo Vidal.
  • Visites guiades a la Plaça dels Indignats

6 comentarios:

  1. creo que si nos seguimos perdiendo en los matices del idioma (casellano, valenciano) esto sera un patio de instituto. Maduremos y seamos compañeros, es patetico que pudiendo hablar un idioma para que lo entiendan los de fuera no lo usemos en la asamblea, y el que cree que pierde su identidad cambiando a castellano solo para ser compañero, tiene un grave problema de ego y orgullo en su cerebro.
    Son cosas tan basicas, que creo que para un movimiento serio e internacional sobran explicar.
    En catalunya todos se apoyan y resisten palazos, y palizas, y aqui en gandia no somos capaces de ser compañeros para entendernos hablando de otra manera.
    creo que no todos tienen claro por que estan aqui...

    ResponderEliminar
  2. No podría estar más deacuerdo con el anterior comentario, el Valenciano aquí no es el tema, por favor, no nos separemos por esto, esa lucha ya llegará, de momento, lo más importante es que nuestra voz llegue a la mayor cantidad de gente posible.
    O si lo creéis necesario, por lo menos, publicadlo en ambos idiomas.

    ResponderEliminar
  3. Tot comença en un mateix, ja ho deia l'Ovidi.

    A Catalunya ningú es qüestiona si s'han de passar al castellà perquè els entenen a la resta de l'estat espanyol. Qui vol parlar en català, pot; qui vol parlar en castellà, pot.
    No sé perquè ací ens hem de qüestionar el tema lingüístic amb comentaris pejoratius d'aquest tipus que l'únic que fan és descohesionar l'acampada i llevar-los les ganes a la gent que hi som.

    És patètic que a dia de hui, encara es plantegen aquest tipus de problemes i hi hagen aquestos prejudicis vers la llengua.

    I açò no és un moviment internacional. Si així fóra, hauríem de parlar tots en anglès? Me cague en la #spanishrevolution.

    ResponderEliminar
  4. A los anónimos anteriores les quiero decir que sois vosotros los que estais introduciendo el dichoso problema de la lengua llamando inmaduros, egoistas y orgullosos a los que simplemente optan libremente por expresarse en valenciano "perque vull"(Raimon). Estoy segura de que si alguien no entiende el valenciano hay un compañero o compañera al lado que se lo traduce con mucho gusto.Dejarlo ya por favor!! y no creeis rencillas donde no las hay. Y si alguien no tiene claro por qué está aquí es libre de permanecer escuchando en la asamblea, preguntando, debatiendo,... hasta que lo tenga claro o dejar de venir si lo cree más conveniente.

    ResponderEliminar
  5. L'Ovidi ja ho deia:
    Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense.

    ResponderEliminar
  6. En respuesta a lo que dice Anónimo tan solo puedo comentar que las lenguas son un medio de comunicación, pero muchas personas (obviamente parte de ellas escriben artículoes en esta web) utilizan las lenguas para discriminar y crear grupos. Personas que como en el caso que nos ocupa, apartan a los ciudadanoes españoles no autóctonoes de los Països Catalans de este asunto que también les afecta. Por una lado por ser españoles y por otro lado en muchos casos por residir en uno de los països catalans.

    ¿Cómo pedir consideración y respeto por parte de los políticos si los propios ciudadanos pretenden crear grupos lingüisticos?
    Sólo con unión podremos vender al enemigo.

    ResponderEliminar